Despre mine

My photo
Poze , comentarii , intamplari , critici. (c) Costi Busuioceanu - Site-ul oficial: http://www.fotoshooting.ro

Monday, June 28, 2010

Long , long time....

Ce repede trece timpul , vrand nevrand ne uitam in spate la trecut , la ce am facut si la ce n.am facut...la ce am fi vrut sa facem si n.am facut , dar na asta e , no turning back in time now. Plictisit , asta e motivul pentru care m.am intors pe aici , monitorul este in garantie deci no pc...cat timp nu stiu , o sa fie interesant asa insa...no more pc , a venit randul telefonului. Foarte tare sa stai sa butonezi pe acel dispozitiv care se numeste totusi TELEFON , a da si mai ascult cu mare placere soundtrack.ul de la dr. House ...in ziua de azi aproape orice este posibil...in curand probabil vor aparea vibratoare incluse in telefon...sa vezi atunci lovitura de piata. Ploaia asta care ne patrunde in cei mai sofisticati adidasi sau pantofiori , balerini sau sandalute se pare ca nu vrea sa se mai opreasca deloc , Bucurestiul nostru drag va deveni un loc perfect pentru barcile din herastrau.


Sa incepem cu lucruri mai serioase si anume cu site.ul meu , fotoshooting.ro. Au mai aparut cateva modificari in decursul timpului pe care nu le.am mai explicat aici si nici prezentat. Nu.i tarziu inca , timp este destul ( asa cum ne inselam de multe ori ca nu.i timp pentru nimic ) , multumesc celor care inca imi maiviziteaza blogul , celor care nu.l mai viziteaza deloc si celor care o sa.l viziteze pima data.

Thank you all for visiting my personal blog , even if i didn't wrote somethin' for a long time.

Everyone is and will be welcomed here with my hands open , thx all and please stay tuned , i'll start working again at this blog :)

p.s. Sry about any mistakes , i'm mobile !

2 comments:

Play it smart. :)