Despre mine

My photo
Poze , comentarii , intamplari , critici. (c) Costi Busuioceanu - Site-ul oficial: http://www.fotoshooting.ro

Wednesday, October 7, 2009

O mica poveste..

Titlul este cam ciudat , dar continutul am o banuiala ca va fi de doua ori mai ciudat. Cu ce sa incep nici nu stiu , la ce sa ma refer de altfel , treaba e ca am in cap blogul asta care o sa implineasca in curand 1 an jumate. De cand am deschis site-ul , adevarul este ca am cam lasat deoparte blogul si nu stiu daca este bine sau rau. Rau este sigur...dar mai bine este ca mi-am deschis site-ul oficial unde mi-am expus "operele de arta". Citez : "U're smart and gifted, nu inteleg dc iti faci atatea probleme" , exact in momentul asta am primit un compliment , pentru care ii multumesc pe aceasta cale cu povestea mea. Da , in general imi fac multe probleme singur fara nici un rost  ma complic aiurea si asa mai departe , trebuie sa lasi totul deoparte ce-ti face rau , intr-un fel lucrurile sa vina de la sine , cele bune sa astepti , sa vezi , sa privesti , sa asculti , sa inveti sa fii putin mai diferit. Revin unde eram , la treaba cu site-ul oficial si blogul. Da , am acordat mult timp site-ului , dar in cel mai scurt timp ma voi ocupa si de blog ! Enjoy !

3 comments:

  1. Poze nu vorbe xD
    Pozepozepozepozepoze :)) >:)

    ReplyDelete
  2. you have gone stray from the path of light my young padawan :D =))

    ReplyDelete

Play it smart. :)