Despre mine

My photo
Poze , comentarii , intamplari , critici. (c) Costi Busuioceanu - Site-ul oficial: http://www.fotoshooting.ro

Monday, August 31, 2009

Latest news

        Simteam nevoia sa schimb ceva la blog , un fel de reorganizare , rearanjare.Asta am facut. As putea spune ca am terminat , dar sigur mai apare ceva de schimbat/mutat/modificat/etc.
        Dupa cum poate ati vazut sau nu , slava Domnului este destul timp vizitatori sa fie , am schimbat ordinea "Titlurilor", am mai adaugat cateva in plus care clar lipseau de acolo , am mutat foarte multe poze la alte titluri , unde am considerat ca isi au locul cel mai bine , cateva poze chiar nu aveau "eticheta" pusa.
        Ultimele "titluri" adaugate sunt : "Apusuri" ; "By night" ; "Evenimente" ; "Manastiri - Biserici" ; "Mare" ; "Muzee" . Sper ca nu am ratat nici unul. Sper ca si layout-ul cel nou sa mai schimbe putin atmosfera.
                                          *****       Nu pot decat sa va multumesc ca imi urmariti blogul , nu aveti ce pierde , decat timpul cand sunteti suparati(e) , sau cand aveti alte probleme. Este un mod bun de a te relaxa. Vizualizezi poze sau citesti editoriale , lasi comentarii , vezi pareri , & so on.

2 comments:

  1. era ma ilinistitor ianinte acuma parca e prea incarcat :-"

    ReplyDelete
  2. cred ca fondu` asta negru il cam incarca...trebuie sa ma hotarasc sa vad ce-o iesi :-"

    ReplyDelete

Play it smart. :)