Despre mine

My photo
Poze , comentarii , intamplari , critici. (c) Costi Busuioceanu - Site-ul oficial: http://www.fotoshooting.ro

Monday, June 22, 2009

Lumina fulgerelor in jaluzele pe ritmuri de hip-hop

Excuse me good morning good morning , goodbye ! Asa incepe o melodie pe care o indragesc eu mult...sa fie oare din cauza ca unul din cei care o canta este ruda cu mine ? not so sure...but am sa postez la final link-ul unde o puteti asculta.
M-a prins ploaia apropo , a fost distractiv..din metrou sa iesi direct in mijlocul furtunii , oameni fugind , altii relaxati - e doar apa de ploaie ( nu e chiar asa ) , fetze zambitoare ( a nu se intelege fete ) , cu toate ca despre ele era vorba. Ude din cap pana in picioare <> , o mica paranteza , efecte speciale de la natura pentru noi cu dedicatie ( poluarea..) , sa revenim la "ele". Sunt ude , udate ( de ploaie ) merg fara nici un stres spre cel mai apropiat mijloc de transport , linistite ajung acolo , incep sa-si "usuce parul" , prin mijloace "antice" ( cred ca storsul este cel mai intalnit ) , apoi sa-si dea parul pe spate aranjandu-l , servetelul sfant isi face si el aparitia , fata trebuie sa fie uscata , genele arcuite , cu o privire ca dupa ploaie...Umbrela cam strica momentul ploii si ploaia imi strica mie planurile pacat ca nu toate DSLR-urile sunt anti-ploaie. Important e sa prinzi momente , dupa ploaie fiecare om are o alta expresie pe fata , mai suparat(a) , mai zambaret(a) s.a.m.d...ce scriu eu aici ma cam pierd printre randuri...sau printre oameni si a lor infatisare ? al lor zambet frumos , a lor minte pe care nimeni nu o poate intelege. am minte in alta parte...

melodia de care am promis , se numeste "what sarah said" , o gasiti aici.(numarul 9 )

http://hiphop.bandcamp.com/album/the-five-one-5109-the-remix-album




5 comments:

  1. :)) anul trecut când eram în bucureşti şi veneam din oraş cred, tot aşa am ieşit. De la metrou direct într-o rupere de nori. Nu sunt genul care să stea şi să aştepte, aşa că am rupt-o printre picăturile de ploaie spre bloc. Nu era poluare părerea mea, că mai toată ziua plouase şi se dusese din atmosferă impurităţile cele mari. Mie mi s-a părut că ploaia era parfumată şi plină de polen de tei. Mie mi s-a părut minunăţie. Până la bloc trebuia să fac 5 min, eu am făcut 30. Ştiu că mi-am ridicat fusta în braţe că era lungă şi măturam cu ea, m-am descălţat, mi-am deprins părul şi a început purificarea. Nu ştiu cât de comică eram, că numai atrăgătoare nu eram.... dar eram fericită. [eu ador ploile astea cu parfum şi nu numai] -încerc să răspund şi la comdotăriile de la mine acum până nu-mi termin cafeaua- numai bine.

    ReplyDelete
  2. of of cafeaua asta...nu face bine :P. eu abea acum am facut ochi si m-am instalat "pe blog" sa vad raspunsurile...
    trebuia sa fiu in zona cu aparatul foto sa prind momentele descrierii tale..cine stie poate am fost , doar cu umbrela , poate nu am fost deloc , toate momentele de genul nu le uiti si iti aduci aminte de ele cu un sentiment de fericire. ploaie ne mai trezeste cateodata din diferite stari si ne arunca in altele...that is not good.

    ReplyDelete
  3. Nu mă prea prinde ploaia în momente proaste şi să mi le amplifice. Mai rar. Eu stăteam în Sălăjan. Str se numea Lotrioara. Staţia de metrou nicolae grigorescu. Şi nu erai prin zonă. Că mi-amintesc destul de bine că doar eu eram în ploaia. Şi cântam "singin' in the rain"
    Şi crede-mă că dacă nu beau cafeaua dimineaţa nu te înţelegi cu mine.

    [pi.es. scoate-ţi literele astea că sunt cam degeaba mai ales când ai şi moderare activată ;) cel puţin eu nu le suport ]

    ReplyDelete
  4. hmm nu ma prind despre ce litere este vorba ?

    daca mai si cantai in ploaie....inca un motiv sa fi fost prin zona.

    n-ai de unde sa stii ca daca nu bei cafeaua nu ne intelegem.poate daca o bei nu prea sa ne intelegem , u cu cafea eu fara , u cu pulsul crescut...eu cu el tot crescut , asa il am de obicei...ehh.vorbe.

    ReplyDelete
  5. :)) dacă nu beau cafeaua dimineaţa devin nervoasă şi nu mă calmez decât seara târziu după ce fac ziua mizerabilă tuturor celor ce-mi ies în cale.

    Şi cântam oribil. Cânt oribil. Şi dacă mă vedeai, ţi-aminteai de mine. O roşcată creaţă, în fustă lungă maro "pe dos" cusută, şi cu o cămaşă verde de culoarea ochilor ei, plus papucii în mână. Şi toată numai râs şi cântec.

    Vorbesc de codul ăsta ce trebuie să-l introduci când laşi comentarii. Litere nu ştiu cum se numesc. Sau cod ch.... ceva.. Undeva în setări/comentarii... şi nu mai ştiu..

    ReplyDelete

Play it smart. :)