Despre mine

My photo
Poze , comentarii , intamplari , critici. (c) Costi Busuioceanu - Site-ul oficial: http://www.fotoshooting.ro

Monday, June 15, 2009

ce zi frate :|


Worst fucking day ever for me today , toate au mers pe dos , da-i trezeste-te devreme fa-ti poze la studio tip buletin , mergi inapoi acasa , pleaca din nou dupa cai verzi pe pereti ( la piese auto :P ) , afara nici nu era canicula , doar respiram aer fierbinte cu praf si toate ingredientele necesare pentru un oras nepoluat ! evident...ironia este magica , dar mai magic ca o zi aiurea ca asta n-am vazut. Ajung acasa...cu tot cu piesa si constat ca ( luar-ar focu` ce-am injurat ) , mai trebuia sa cumpar ceva....ma consolez cu gandul ca oricum am de mers azi o gramada , ce ar mai conta un drum in plus...halesc ceva cu durerea mea cu tot , plec spre facultate...dau de-o super coada care ma atragea intr-un mod nemaivazut la rand , daaaar noroc ca exista si posibilitatea de a te baga in fata :P nu ma injurati , n-am fost eu autorul :P. Rezolvat si cu facultatea , plecat la un suc si-o bucata de sandwich cu pui...tot cu durere din pacate , misterul este ce durere frate , care ?!

Mai frumos asa , ma gandeam sa scriu o carte , despre regrete , sentimente , fericire , ganduri , trairi. Am sa anunt pe blog daca voi ajunge vreodata sa public asa ceva , inspiratie sa fie , vreme buna ( fara furtuni , copaci rupti in doua <> ) , fara momente de nesiguranta etc.
Am eu intrebarile mele cu care ma confrunt , dar ma consolez ( da stiu , iar ma consolez ?) cu gandul ca cine citeste stie sa si critice , dar sa si fie de acord , dar nu fiti prea duri :P , viata e destul de dura cu noi , de ce nu ne mai schimbam si noi asa putin ? Macar noi cu noi sa fim mai altfel , ca destul sunt alte lucruri care ne schimba si pac pac prindem acel moment din viata cand "linia coboara" , stiind ca urmeaza si urcusul bineinteles , mai scrii o vorba doua mai ramai fara inspiratie , cum patesc eu acum. Ma intind mai iau o felie de paine prajita...crocanta ca un rac prajit pe carbuni :D , winampul trece la urmatoarea melodie , ritmurile melodiei te trimit la chill out instant , dar in acelasi timp dorind un dans de invidiat pe ritmuri spaniole ( cine ghiceste artistul?:-" ) , sau doar sa stai la bar , sa bei , sa-si faca aparitia si melancolia care isi baga repede nasul in "scenariul" care iti apare in fata ochilor sau in minte....si mai musc odata din felia de paine crocanta si privesc de jur imprejur , amintiri , privesc pe monitor tot amintiri , da` numa aminitiri ?!...o sa ziceti ca is emo in curand numa ca la un moment dat iti dai seama de anumite chestii si te apuci sa scrii.....dau te apuci sa injuri sa iesi sa te plimbi sau doar iti bagi picioru` si treci mai departe...oare sa fie asa ? Ma exclud din treaba asta cu picioru si cu bagatu` , treaba e ca nu intra si decat sa fortezi , sa intri asa prin efractie chiar n-are rost , strici si "yala" e pacat de balamale pe bune acuma...inspiratia vine din nimic , doar din ce-ti debiteaza mintea pe moment...debiteaza nu gluma , mai la figurat mai serios important e ca "ie" material , ma refer la ce am scris aici , nu neaparat la cat ma poate duce mintea....n-as vrea sa ma risc sa cad in capcana asta for real , no way !

Va pup pe toti cei care imi cititi blogul , cei care imi vizioneaza pozele si cei care , hmm...nu il citesc :) <<>> ritmurile deja ma innebunesc , inchei cu scrisul mai mananc paine si ma apuc de asamblat motoru` la loc , ciao ! p.s. nu ma pot opri......deja ma simt mai bine , pff damn it feels good !scrieti , poate asta va face sa va simtiti mai bine , ciao x2 !

5 comments:

Play it smart. :)