Despre mine

My photo
Poze , comentarii , intamplari , critici. (c) Costi Busuioceanu - Site-ul oficial: http://www.fotoshooting.ro

Wednesday, May 27, 2009

another one

<begin><if><bla bla bla>
noapte nedormita.....trezire la 8 juma.....foarte greu...am mai dormit 10 minute , cu greu m-am ridicat si eu din pat am facut treburile diminetii , spalare chestii...etc ( cum poa` sa sune..) , am mancat una bucata sandwich , am luat setu` de grile am coborat la masina. Ce sa zic , dimineata cum era mai racoare , in masina tot cald era , in fine ma asez incep sa citesc ( pe scaun evident) , ma asez pe scaun in masina incep sa citesc categoric nu-mi mai intra nimic in cap , seara am incercat acelasi rezultat = 0. Plecam spre facultate , nu foarte aglomerat dar aglomerat pentru mijlocul saptamanii , asa fierbinte , politisti care dirijau circulatia excelent de bine ( retoric evident..) , lasau 5-6 masini sa treaca dupa baga suzeta si sufla in ea - pauza. Bineinteles cei din spate de pe margini pana si cei parcati incepeau sa claxoneze , un cor excelent mai ceva ca la ieurovizion...in fine ajungem la facultate platesc taxa de intrare in puolitehnika , cei mai draguti la intrare ia banu` deschide bariera , un mod excelent de a face bani pe gratis ( parerea mea) , astept cu nerabdare taxa pe aer inhalat !Dam pe la facultate de cateva seturi de pitzi-coca , care umblau fara rost prin diferite zone de interes general :)) , vorba vine....sincer imi pare rau de ce vad aproape in fiecare zi pe strazi , in metoru , in statii si in orice alt loc din bucurestiul asta....am ajuns sa ma satur de unele persoane care tot umbla in jurul nostru si care arata intr-un fel , cat mai !?!?!?! ...dar dupa cum multi zic , bine in alte contexte "nu ar mai fi la fel" , cred si eu ca n-ar mai fi la fel ca n-ar mai sta unu ca mine sau x , y sa se planga de ce a mai vazut sau ce s-a mai intamplat...am cateva intrebari , poate ma lamureste cineva .....

1. Cine si de ce le-au luat mintile fetelor din ziua de azi ?
2. De unde curentul asta de pitzipoanca si cocalar ( inainte ele erau denumite altfel iar ei...? bine hai tot altfel dar intr-un mod mai rasist..) ?
3. De ce prefera fetele sa aleaga ce este mai greu impotriva a ce este mai usor ?

4. De ce majoritatea baietilor din ziua de azi ajung ori cocalari , ori manelisti , ori gigolo ( haha pe tricou ) , cine naiba ii transforma ? anturajul o sa spuneti si ce ii inconjoara....adica tot ei :|

5. traficul din bucuresti...( nu de persoane , droguri sau alte animale :)) ) , de masini BIZONI pe mobre scutere taximetre , cei din taximetre sa imi fie cu iertare , BIzoNii number one 4 iever !!! - toti nervosii pusi pe bataie , care n-au nici o alta treaba decat sa stea cu teapa in fund :D si atunci cand vine unu mai nustiu cum si ii face semn ca ba da semnal sau baaa ce dreaq esti nesimtit , gata taticuuuu....iese cu ciomagu` , gatu lat de parca i-ar fi batut cineva ceafa cu ciocanu` cu care bati dreaq carnea inainte s-o prajesti , zice frate esti smecher ? baam una in geam / usa / oglinda / capota si ce-o mai fi....dupa pleaca in masina suparat injura de nu mai poate pana se suie.......dupa alalalt deschide geamu` ori si usa chiar si da sa coboare , umflat frate in pene ca ce ba ca esti smecher ca ce e cu ciomagu` ala ca nustiu ce.....iese ala iar , ori iese ciomageala ori se baga si altii in fight club , noroc cu siguranta si increderea rUmanilor de noi sau din politia romana , care le e frica sa se ia de taximetristi....as mai avea multe de zis.....dar cu prea multe in cap s=ar putea sa iasa varza totala aici....salutare

6. Ce prefera fetele...unele nu toate..ori cele care se lasa duse cu pluta ?!( ma refer la tipuri de baietei , fiind mai multe in ziua de azi...) gata ma opresc...

asa ce ziceam..? 7 cumva mda... 7. Solar sau cocalar ?

8. Armani..o Gucci ohh Dolce & Gabbana maybe una bucata Ricci?

9. inca putin.....shaorma , mec sau kfc ?

10. ieta ca am ajuns la 10....am ajuns destul de sus , cu toate ca textul tot trage de pagina ( as fi continuat sa zic si "in jos" , dar daca trage , clar trage de pagina , in acest context o trage in mama masii pe alta linie , another line ca in programare , tot mai scrii o linie , inca una , inca o cafea , inca o tigare , mai un mic troian , mai s-au mai virusat 1245235235 calculatoare...)


<end>

No comments:

Post a Comment

Play it smart. :)